הגדרה נכונה של ביזנס פוליסי באיביי


1 דקות קריאה

מדיניות העסק באיביי עוסקת בשלושה תחומים אשר אני נצטרך להגדיר, כדי שהלקוח ידע בדיוק "איך מה ומתי".

המדיניות עוסקת ב:

1) מדיניות התשלומים

2) מדיניות ההחזרות

3) מדיניות השילוח

חשוב מאוד להגדיר את הפוליסה בצורה נכונה על מנת שלא נפסיד כסף על דמי שילוח יקרים ועוד מאפיינים שיכולים לגרום לנו להפסדים.

כל אחד מרכיבי המדיניות משפיע מאוד על "היחס" שנקבל מאיביי מבחינת חשיפת המוצרים שלנו לקהל הלקוחות.

רמז קטן-ככל שנטיב עם הלקוח, כך איביי יטיבו עימנו. מצ"ב שיעור מעשי על הגדרה נכונה של הפוליסות.

סרטון זה הוא חלק קטן מקורס איביי שאנחנו מעבירים.

רוצים לדעת יותר על דרופשיפינג באיביי? רוצים ללמוד לעשות את זה כמו שצריך?   לחץ כאן להשארת פרטים, ונחזור אליך תוך מספר דקות!