הדברים שאתה חייב לדעת לפני שאתה עושה מסחר באיביי.

רוצה להקים חנות באיביי? כדאי לקרוא את זה. טכנית, כל אחד יכול להיכנס לאיביי ולהעלות מוצר למכירה.  נורא קל לפתוח חנות באיביי, ונורא קל להתחיל ולקפוץ למים, אבל עם זאת, חשוב להבין שאיביי זאת פלטפורמה שלא מהססת לסגור חשבונות אם היא מבינה שיש פה חשד לסיכון  פוטציאלי. חשוב להבין, שברוב המקרים, איביי טועים כאשר הם סוגרים ללקוח את החשבון, אך עם זאת צריך להבין שלאיביי אין יכולת אמיתית להכיר את המוכרים שלה והיא מסתמכת על האלגוריתם שלה שמזהה פעולות חשודות-גם אם לרוב הוא טועה. אז מה הן הפעולות החשודות שעלולות לסכן לך את המסחר באיביי על ידי זה שיסגרו לך את החנות?

 הממהרים– אותם האנשים פותחים חנות ומיד מעלים מוצרים לאיביי. תחשבו על זה שאיביי לא מכירים אותנו, הסחורה לא נמצאת אצלם במחסן ככה שאם חלילה המוכר שפתח חשבון באיביי הוא נוכל הוא יכול למכור המון מוצרים ולא לספק כלום.. ואז איביי יאלצו להחזיר את התשלום לקונה. כשזה יקרה-החשבון שלכם יסגר.

 אין שיטה-אנשים לא מבינים שלא כדאי לעבוד מפוזר, בלי שיטה, "מקסימום יצליח" באיביי צריך שיטה מסודרת שעובדת כמו שצריך, שלב אחרי שלב. 

המלצות– נכון ששקלתם האם לקנות מוצר או שירות, חיפשתם המלצות או מוכר מומלץ? אז מסחר באיביי לא שונה בעניין הזה, וגם הלקוחות יחפשו עליכם המלצות. באיביי המלצות = פידבקים 

דרופשיפינג– האשליה הגדולה שאיביי דרופשיפינג זה הדבר הכי פשוט שיש, הרי לא משקיעים כסף אז זה בטח קל ולא צריך להתמחות בזה…. טעות! איביי דרופשיפינג זה מקצוע לכל דבר ואם רוצים להתפרנס ממסחר באיביי, כדאי ללמוד לעומק איך עושים את זה.

רוצה לשמוע עוד על מסחר באיביי ולעשות את זה כמו המקצוענים? יצירת קשר פה.

השארת פרטים

יאללה בוא נתחיל למכור באיביי !
Scan the code