ההבדלים בין VIEWS WATCHERS IMPRESSIONS באיביי

הרבה אנשים לא מבינים את המשמעות של  views    Watchers  Impressions  במערכת המכירות של איביי ובמאמר הקצר הזה אסביר כל אחד מהמושגים.

views    – המדד הזה אשר מוצמד לכל מוצר שנעלה, מציג את כמות הצפיות של המוצר שלנו באיביי, כלומר  אם יש לנו ליד המוצר 100 views  זה אומר ש100 אנשים לחצו על המוצר שלנו ונכנסו לצפות בדף המוצר עצמו.

Watchers  – אנשים נוטים להתבלבל בין  צפיות לבין הוספה ל Watchers      בעוד  views   מציג לנו כמה אנשים נכנסו לנו למודעה, Watchers   מציג לנו כמה אנשים שמרו את המוצר שלנו ב Watchers list שלהם, שזה בעצם כמו סוג של מועדפים, ככה שאותם הלקוחות יוכלו לחזור למוצרים שהם שמרו בלחיצת כפתור ולרכוש אותם בהמשך.

 היתרון העצום של כפתור ה Watchers  עבורנו כמוכרי איביי הוא שברגע שנעשה שינוי במחיר אותם האנשים שהוסיפו אותנו יקבלו הודעה על זה, וככה יגדל הסיכוי שהם "יזכרו" במוצר שלנו וישלימו רכישה.

Impressions  – כמות ה Impressions   באיביי מייצג את סה"כ הפעמים שסך כל דפי המוצר שלנו באיביי  שלנו עלו בתוצאות החיפוש, כלומר, בשונה מה views    אותם דפי המוצר עלו בתוצאות אבל לאו דווקא  לקוחות לחצו עליהם ונכנסו למוצר שלנו.

מקווה שהמאמר הקצר הזה עשה לכם סדר בחשבון האיבי שלכם.

השארת פרטים

יאללה בוא נתחיל למכור באיביי !
Scan the code