למה למכור באיביי

הפעם אני רוצה להתייחס למשהו קצת שונה מעולם המכירות באיביי, או על קורס איביי כזה או אחר.

אני רוצה להתייחס לבעיה שכולנו חווים, שדי מעכבת את ההצלחה שלנו בעסקים בכלל ובמכירה באיביי בפרט.

לבעיה הזו אני קורה בשם "המייעצים שלא גומרים את החודש"

כולנו מכירים אותם, חברים קרובים, חברים רחוקים ואפילו בני משפחה! כולנו חווינו אותם,כולנו שמענו אותם משכנעים אותנו… משכנעים אותנו שלא כדאי לנו….

מה לא כדאי לטעמם?

  • לא כדאי למכור באיביי.
  • לא כדאי לפתוח עסק.
  • קורס איביי? למה?
  • לא כדאי לעשות דברים שונה ממה שאחרים עושים…

מה כן כדאי לטעמם?

  • להישאר באותו מקום עבודה עם משכורת שמגדילה לנו את הגרעון החודשי המשפחתי.
  • ללמוד תואר שלא שווה את הנייר שהוא כתוב עליו.
  • לנסות ולצמצם הוצאות בלי לחשוב לרגע להגדיל הכנסות.

תמיד כשאני מדבר על נושא ההכנסה הנוספת מהבית,במקרה שלי כמובן זה מסחר באיביי וקורס איביי, אני מנסה לתת את הזווית החשובה לטעמי, שתמיד צריך לחשוב קדימה, לא לסמוך על זה שנשאר באותו מקום עבודה 30 שנה, (אנחנו לא בשנות ה70) , אלא לחתור תמיד להכנסה נוספת כדי שביום שהחרב תונף עלינו במקום העבודה(וסביר שיום אחד זה יקרה) -אנחנו כבר נהיה עם הכנסה צדדית מספיק טובה כדי שנוכל להמשיך ולפרנס את המשפחות שלנו בכבוד. 

עכשיו.. מה הבעיה עם המייעצים האלה שמורידים לנו את הרוח מהמפרשים…..? הבעיה היא פשוטה-רובם לא גומרים את החודש…

רובם מסתפקים במשכורות של 6000 ש"ח,וזה במקרה הטוב כן?רובם חיים במינוס תמידי בבנק, ולרובם אין נכס משלהם. והם מטיפים לנו כן..?

 מה שאותי הכי מפליא זה, שכאשר תגידו לאותם מייעצים שאתם רוצים ללמוד לתואר הם מיד יגידו שזה מאוד מאוד חשוב ולא יעצרו לרגע לחשוב מה זה יתן לכם מלבד להתהדר בתעודה, הרי להתפרנס בעבודה כשכיר עם תואר ראשון זה לא ממש אפשרי, בעיקר לאור זה שההוצאות החודשיות של משפחה ממוצעת גבוהות מאוד(וברוב המקרים ההוצאות יותר גבוהות מהמשכורת של שני בני הזוג)

חשוב לי מאוד להגיד שאותם מייעצים לא עושים את זה מרוע, הם עושים את זה כי הם מפחדים.. מפחדים שתפלו, מפחדים שלא תצליחו.. אבל בעיקר מפחדים מעצמם…כל ביטוי של חשש שיש אצלם הופך ישירות לעצה הרסנית אלכם.

אם תמיד רצית לעשות משהו,למכור באיביי או לפתוח עסק עם הכנסה מהבית, רצית לנסות ולהכניס עוד קצת כסף לקופה המשפחתית וחששת או שהיו לך שאלות בוערות שעצרו אותך מלעשות את זה, את או אתה יכולים להתקשר להתייעץ או לשלוח הודעה מהאתר ולשאול אותי כל מה שבוער לכם, אני מצידי, מבטיח לנסות לעזור ולענות ללא כל תמורה, העיקר שתעשו את הצעד הזה, ותפסיקו להקשיב ליועצים האלה שבקושי גומרים את החודש.

השארת פרטים

יאללה בוא נתחיל למכור באיביי !
Scan the code