מה כדאי למכור באיביי? ומה זה דרופשיפינג


1 דקות קריאה

 כאשר רוצים למכור באיביי שאלה השאלות היא... רגע, מה בעצם אני הולך למכור... אם את או אתה יצרנים, אז בוודאי שהשאלה הזאת מיותרת, ואתם צריכים למכור את המוצרים שלכם.. נכון?(לא יודעים איך עושים את זה? קישור פה) אם את או אתה לא יצרנים(כמו רובינו...) אז בוודאי שאנחנו נעבוד בשיטת הדרופשיפינג(לא יודע מה זה? הסבר מקיף פה) בשיטת הדרופשיפינג אנחנו לא מחזיקים מלאי, ומגוון אפשרויות המכירה שלנו הוא כמעט בלתי מוגבל(מאחר ואנחנו לא צריכים לשלם עבור המוצרים שאנחנו מפרסמים) אז לפני שאנחנו בוחרים מה למכור, אנחנו רוצים לוודא שיש ביקוש למוצר שאותו נעלה, מאחר ואיביי מגדילים לנו את החשיפה למוצרים(וככה גם את המכירות) בין היתר, לפי מדד חשוב שנקרא "סל טרו"  sell thru. במדד הזה המערכת של איביי מזהה כמה מכירות יש לנו לעומת כמה מוצרים יש לנו, וככל שהיחס הזה טוב יותר, כלומר יותר מכירות עם פחות מוצרים, זה בעצם מאותת לאיביי שיש לנו מוצרים טובים שקונים מעוניינים לרכוש. בצורה הזאת איביי "מבינים" שכשלקוח יכנס לאיביי, כדאי להם לקדם את המוצרים שלנו דווקא, כי יש סיכוי טוב שהקונה הפוטנציאלי אכן ירכוש ולא יעבור לקנות במקום אחר ואיביי יפסידו את המכירה. לכן, מי שאומר לכם שצריך עשרת אלפים או עשרים אלף מוצרים בחשבון... ספרו לו על הנתון הזה.

רוצים ללמוד לעשות את זה נכון? צור קשר