ספקים לדרופשיפינג למסחר באיביי

כאשר אנחנו מוכרים באיביי בשיטת הדרופשיפינג, כדאי מאוד למצוא ספקים מתאימים, כלומר ספקים אשר מעודדים דרופשיפינג. שניה לפני שאתם רצים למצוא ספק מתאים עבורכם, חשוב מאוד להגיד שאיביי מאפשרים דרופשיפינג מספקים מסויימים בלבד. ולכן לא כל ספק מתאים. אז למה יש ספקים לדרופשיפינג שהם "אסורים"? קצת רקע:

 במרץ 2018 איביי העבירו מסר חד וברור למוכרים שלהם-מעתה כבר לא ניתן לעשות דרופשיפינג מאתרי ריטיילר, כמו דרופשיפינג מאמזון לאיביי דרופשיפינג מוולמארט לאיביי ועוד סוגי מכירה באיביי. המשותף לכל ספקי הדרופשיפינג שציינתי הם שהם אתרי "ריטיילר" והם לא באמת ספקי דרופשיפינג. בחלק מהמקרים מוכרים מסתבכים מאחר וסוגרים להם את החשבונות וזה ממש לא נעים-כי בעצם הם כבר לא יוכלו לסחור באיביי. 

אז איך מוצרים ספקים אמינים לדרופשיפינג באיביי? 

  • אליבאבא -אחד מהאתרים המובילים בעולם לספקים. אתר שמאגן מאות אלפי ספקים מסין(יש גם מעט משאר העולם אבל הרוב סין) האתר לא חף מבעיות ולכן צריך להבין האם יש לנו סבלנות להתמודד עם ספקים סינים שלרוב יספקו משלוח יקר לארה"ב ולעולם.
  • אליאקספרס- ספק מצויין לדרופשיפינג ,קל מאוד להתמצא באתר, שירות סביר מאוד ביחד לסין. עם זאת עקב זה שזה אתר מוכר צריך להיזהר ולא "ליפול" על מוצרים "חרושים" ותחרותיים מידי כדי שנוכל למכור באיביי ברמה גבוהה
  • WWB – world wide brand אתר מעולה למציאת ספקים. הרבה מהספקים באתר הזה תומכים במכירה בדרופשיפינג. 2 חסרונות עיקריים לאתר הזה הם המחיר הגבוה למנוי והחיסרון השני הוא שצריך לעשות הרבה "עבודת נמלים" כדי למצוא ספק טוב כדי שנצליח לעשות כסף ממסחר באיביי.
  • saleho – אתר מצויין שמאגד בתוכו כמות אדירה של ספקים. יש לו ממשק עבודה מושלם, מחיר נמוך ,אפשרויות מעולות. החסרון הוא שיש המון שמכירים את האתר הזה ולכן התחרות באיביי תיהיה יחסית קשה עם חלק מהספקים שנמצא שם.
  • ספקי דרופשיפינג בישראל- תתפלאו אבל יש לא מעט ספקי דרופשיפינג בישראל שישמחו למכור לכם ולשלוח עבורכם את הסחורה ללקוח הסופי בעולם וככה תוכלו למכור באיביי כמעט בלי תחרות. החסרון-צריך להשקיע לא מעט זמן כדי למצוא אותם.

 אז כמו שראיתם בכל שיטה ישנן יתרונות וחסרונות ולכן צריך פשוט "לקפוץ למים" ולעשות כסף מהבית על ידי מסחר באיביי. רוצים לעשות את זה כמו המקצוענים? קישור פה 

השארת פרטים

יאללה בוא נתחיל למכור באיביי !
Scan the code