שינויים משמעותיים באיביי


1 דקות קריאה

איביי מנסים כל הזמן לשפר את חווית המשתמש עבור הלקוחות שלהם(הקונים) וזה מאוד הגיוני, הם עושים הכל כדי שהוקונים יגיעו בהמונם ויקנו יותר...

כמובן שהשינוי הזה מעולה גם לנו המוכרים, כי ככל שיקנו יותר אנחנו נרוויח יותר.. הרבה יותר..

ריכזתי פה כמה שינויים מהותיים שאיביי הכניסו לאתר לאחרונה


  • פתיחת אפשרות פרסום (למוכרים) ללא צורך בחנות בתשלום- ככה יותר מודעות נחשפות לתוצאות ראשונות,ויותר קונים מוצאים את המוצרים שלנו. כבר לא חייבים לייצר היסטוריית מכירות משמעותית כדי להופיע בדף ראשון, אלא ללמוד לפרסם נכון.

ככה זה נראה:



  •  item specifics - איביי התחילו להוסיף בעצמם  item specifics  למוצר, כדי לגרום לחשיפה גדולה למוצר, איביי מאתרים את ה item specifics   הנכון מהכותרת עצמה, ומתאימה את מילות המפתח בדף המוצר עצמו בחלק של ה  item specifics  . איביי עושים את זה בצורה אוטומאטית ועלינו מוטלת החובה לבדוק אם זה תקין(הרבה פעמים איביי מכניסים מילות מפתח לא מדוייקות וזה יכול לגרום לנו לבעיה אם לקוח יחליט לרכוש דווקא כי הוא חשב שהמוצר מגיע עם תכונה מסויימת שאיביי שמו לנו ב item specifics  )

ככה זה נראה:

  • קופונים עצמאיים-איביי התחילו לפרסם קופונים בעצמם מתחת לדף המוצר, מה שמדהים בעניין הזה הוא שאיביי בעצם מממנים את זה! והכסף הזה לא יורד מהמוכר!

וככה זה נראה:


כפי שאתם רואים, איביי עושים הכל כדי שהם בעצמם יצמחו.. מה שאומר שהם עושים הכל כדי שהמכירות שלנו יצמחו בצורה משמעותית!

תשתמשו בכל הכלים האלה, זה יעשה לכם ממש טוב בחשבון. בהצלחה!

רוצים ללמוד למכור באיביי  עם ליווי אישי אמיתי? לחצו פה לקבלת פרטים.