תקופת בחירות… בחרתי באיביי…

אני בחרתי איביי…

גם אם אתם לא אוהבים פוליטיקה, מנסים להימנע ולא צופים בחדשות, נורא קשה לברוח משלל הפרסומים, ההודעות, ומסע השכנועים שהתחיל, ורק יחריף ככל שאנחנו נתקרב לבחירות.

בטח שמתם לב שהמועמדים השונים בוחרים בשיטות שכנוע שונות, חלק מהמועמדים מציעים תקווה, ומציעים תחושה של עתיד טוב יותר וחלק מהמועמדים משתמשים בפחד ואימה-כלי חזק ואפקטיבי מאוד על מנת למשוך יותר ויותר מצביעים.

כל המועמדים מסבירים שהמצב הכלכלי ישתפר בזכותם,(עוד כמה שקלים בסוף שנה במקרה הטוב) שהם ידאגו לפריפריות(עוד כמה שקלים בסוף שנה במקרה הטוב) וכמובן כולם מדברים על ביטחון.

 כמובן שלא אכנס לעיניין הפוליטי ולדעותיי האישיות מסיבה פשוטה-זה לא באמת משנה.

אני רוצה לדבר על בחירות מסוג אחר לגמרי, כאלה שיש להם השפעה מאוד משמעותית ומידיית עלינו ועל המשפחה שלנו.

בבחירות מהסוג הזה אנחנו מחליטים לעצמינו, מגדירים לעצמינו, דואגים לעתיד שלנו, ולא מחכים שפוליטיקאי כזה או אחר יתן לנו הטבות כדי שנוכל לפרנס את עצמינו ואת המשפחה שלנו.

אנחנו בוחרים ומחליטים שמעכשיו אנחנו לא מחכים – אנחנו יוזמים, ובוחרים לעצמינו את העתיד.

 זה יכול להתחיל ממש בקטן, בלאזור אומץ ולדבר עם הבוס שיגדיל לנו את המשכורת להפסיק לקנות דברים שאנחנו לא צריכים(יכול להגיע לאלפי שקלים בחודש) או לנסות להכניס יותר כסף בשעות הפנאי במקום לצפות בטלוויזיה, וכמו שאני תמיד אומר לתלמידים, בשלב הראשון תכניסו 100 ש"ח ביום וזה כבר 3100 ש"ח בחודש. 

אז ימין או שמאל…? זה לא באמת משנה. תשנו את המציאות שלכם ואל תמתינו שאחרים יעשו את זה בשבילכם, כי תכלס, ולא משנה מי יבחר, אף אחד לא ידאג לך יותר טוב מעצמך.

תדאגו לעצמכם יותר, שלומי

השארת פרטים

יאללה בוא נתחיל למכור באיביי !
Scan the code